Kom naar de Grand Prix van Belgie in Lommel op 30 en 31 juli en volg de verrichtingen van Sven!

Sven van der Mierden en stichting SVARMO zouden het leuk vinden om u te mogen ontvangen in Lommel tijdens de grote prijs van Belgie. Als dank voor uw steun gedurende het seizoen 2016, kunnen wij u 50% korting aanbieden voor een weekendticket MXGP of Belgium.

Er zijn voor een Grand Prix geen losse tickets te verkrijgen voor alleen zaterdag of zondag. Normaal gesproken kost een weekendticket aan de kassa Euro 70,- Met deze aktie kunnen wij u een ticket aanbieden voor de prijs van Euro 35,- voor 2 dagen motocross op het allerhoogste niveau. Per sponsor is één weekendticket te bestellen.

Tevens bieden wij u de gelegenheid om een bezoek te brengen aan onze paddocktent.Team Sven zal zorgen voor koffie, frisdrank en belegde broodjes. Uiteraard is het mogelijk om Sven te ontmoeten en even een praatje te maken met hem. Daarbij kunt u ook nog een kijkje nemen in de teamtent van Husqvarna-SKS Racing NL en zien hoe de motoren op en top geprepareerd worden gedurende deze wedstrijddagen.

Wanneer u het leuk vind om aanwezig te zijn op zaterdag 30 juli en/of zondag 31 juli, laat het ons dan weten via onderstaand mailadres:

info@arnokox.nl

Graag uw reactie voor zondag 10 juli. Meer info volgt na aanmelden.