Sven van der Mierden kijkt uit naar start seizoen 2022!

Sven van der Mierden van het ATG-JHMX-GASGAS Racing Team heeft, met nog één week te gaan, zin in de eerste wedstrijd van het seizoen 2022. Sven heeft samen met zijn team, onder leiding van Jan Heusschen, een prima voorbereiding gekend. Zowel fysiek als motorisch is geleidelijk aan alles naar het gewenste niveau gebracht. Twee weken geleden is de basis gelegd tijdens een trainingsstage van enkele dagen in Spanje. Onder prima weersomstandigheden zijn er op verschillende banen weer de nodige meters gemaakt. Het algemene gevoel is goed en nu is het uitkijken naar wat dit in de wedstrijden gaat brengen.

De eerste proef staat komend weekend gepland op Matterley Basin in Engeland. Op 19 en 20 Februari gaat Sven daar voor het eerst deelnemen aan het EMX Open. Dit is de open klasse van het Europees Kampioenschap, die ook in het wedstrijdprogramma van diverse Grand Prix wedstrijden is opgenomen.