Steun Sven van der Mierden en word lid van de Support Club.

Om de doelstellingen voor het seizoen 2024 te kunnen realiseren, zijn nieuwe leden voor de Support Club van harte welkom.
Sven van der Mierden, drievoudig Nederlands Kampioen ONK500, is al jaren een vaste waarde op het hoogste niveau van de motorcross in binnen- en buitenland. Om dit niveau als privérijder te handhaven of te verbeteren is sponsoring noodzakelijk.
Lid worden van de Support Club is laagdrempelig en je krijgt er ook wat voor terug natuurlijk.
Niet alleen bedrijven, maar ook particulieren en supporters kunnen op deze manier hun steun geven aan Sven van der Mierden.

Wanneer U interesse heeft om lid te worden van de Support Club – Sven van der Mierden, dan kunt u zich aanmelden via mailadres: vdmracing@outlook.com

Na aanmelding nemen wij contact met U op om het een en ander verder uit te leggen.