Sven van der Mierden naar het Dakcentrale Nederland-Laurense Motors-Kawasaki Racing Team in 2024.

Sven van der Mierden heeft overeenstemming bereikt met het Dakcentrale Nederland – Laurense Motors – Kawasaki Racing Team voor het seizoen 2024.

Met dit team zal Sven zijn opwachting gaan maken op Kawasaki in wedstrijden voor o.a. het Dutch Masters of Motocross, ONK500, EK en diverse andere nationale- en internationale wedstrijden.

In Dakcentrale Nederland, wat geleid wordt door Lars Rietman, heeft Sven een enthousiaste partner gevonden die graag zijn bijdrage wil leveren om te kunnen acteren op het allerhoogste niveau van de MotoCross in binnen- en buitenland.

Ook Laurense Motors in Boekel, welke geen uitleg meer behoeft, is al meer dan 60 jaar hét adres voor de MotoCross en voor Sven een zeer ervaren partner om mee samen te gaan werken.

Momenteel wordt er een Kawasaki KX450 geprepareerd waarmee hij binnenkort de voorbereidingen kan gaan starten.

Commentaar Sven van der Mierden: ‘’ Na drie prima seizoenen met JHMX, ben ik blij dat ik opnieuw met ervaren en enthousiaste mensen aan de slag kan gaan. Het geeft me veel vertrouwen en energie om deze nieuwe uitdaging aan te gaan en samen op jacht te gaan naar sportief succes “.