Sven van der Mierden kijkt uit naar start van het seizoen!

Sven van der Mierden van het ATG-JHMX-GASGAS Racing Team, heeft na het annuleren van tal van wedstrijden door corona, de eerste maanden van dit jaar gebruikt om lichamelijk weer helemaal de oude te worden.

Na zijn zware rugblessure, is hij zijn lichaam weer optimaal aan het belasten met fysieke en conditionele trainingen. Ondertussen is er door JHMX Service hard gewerkt om de motoren voor Sven helemaal op punt te zetten. Sven voelt zich nu dan ook zeer comfortabel op zijn volledig geprepareerde GASGAS MC 450F.

Meer en meer viel alles weer op zijn plaats tot dat een geblesserde duim hem tot enige rust dwong. Wel kan hij fysiek blijven trainen om fit te blijven en binnenkort kan hij ook de motortrainingen weer hervatten.

Naar alle waarschijnlijkheid gaan vanaf volgende maand, de wedstrijden die dan op het programma staan, eindelijk van start. De komende weken zullen door Sven en het team gebruikt worden om alle puntjes nog eens op de spreekwoordelijke “i” te zetten.