Sven van der Mierden ervaart twee goede manches en pech in de superfinale van De Keiheuvel !

Sven van der Mierden van het JHMX-GASGAS Racing Team, heeft tijdens de internationale cross op de Keiheuvel in Balen twee goede manches afgewerkt. In het ijzersterke deelnemersveld kwam hij tweemaal als elfde over de finish. Dit was ruimschoots voldoende om de superfinale te halen. De 18 snelste van de Inters 500cc en de 18 snelste van de Inters 250cc hadden zich geplaatst voor deze finale. Strijdend in een groepje om plaats 10, moest Sven halverwege de finale noodgedwongen de wedstrijd staken wegens pech.

Aankomend weekend gaat Sven deelnemen aan de Grand Prix van Nederland in de MXGP klasse, deze wordt verreden op Motorsportpark Gelderland Midden in Arnhem.

Volgende wedstrijd: 19-20 Augustus, MXGP van Nederland in Arnhem.