Sven van der Mierden niet van start tijdens Dutch MX Season Opener in Lierop !

Sven van der Mierden van het Dakcentrale Nederland – Laurense Motors – Kawasaki Racing Team moet noodgedwongen de Dutch MX Season Opener in Lierop aan zich voorbij laten gaan.

Tijdens een eerdere training verloor Sven bijna de controle over zijn motor, als gevolg hiervan heeft hij nu een breuk in de kom van zijn schouder.

Na een goede voorbereiding en een groeiende vorm, zou dit voor Sven de perfecte test om in het sterke deelnemersveld te zien hoe hij ervoor stond. Sven voelde zich inmiddels zeer comfortabel op zijn volledig geprepareerde Kawasaki KX450. Meer en meer viel alles op zijn plaats tot dat deze blessure hem tot enige weken rust dwong. Wel kan hij fysiek blijven trainen om fit te blijven en wanneer alles gunstig verloopt hoopt hij er op 10 Maart weer bij te zijn tijdens de eerste wedstrijd voor het NK – Dutch MX Nationals in Oss.

Wij houden iedereen op de hoogte via deze nieuwsbrief gedurende het gehele cross-seizoen 2024. Sven en zijn begeleidingsteam zouden het leuk vinden om u als sponsor te mogen begroeten bij onze paddocktent tijdens één van de wedstrijden gedurende het seizoen. Zie wedstrijdkalender hieronder, onder voorbehoud.